Translate

Thursday, July 14, 2011

Так чи Ні?


ТЕБЕ люблю! Чого ще більше?
Що ще сказати можу я?
Чи може ти чекав щось інше -  
чого не бачила Земля?

Так, не принцеса  з Іміратів,
Так, не акторка з Голівуду,
Так, не люблю вульгарних матів,
Так, не в'яжу ляльок я вуду.

Ні, не кажи, що чогось мало,
Ні, не шукай ліворуч блуду,
Ні, не бреши мені невдало,
Бо я зроблю для тебе Вуду!

Так, ти рідненький мій і милий,
Так, хочу поряд бути я,
Так, та чому такий не смілий,
Чому не бачиш, що твоЯ?

Ні, я не кваплю і не тисну,
Ні, "Перед Батьком" не біжу,
Ні, я на тебе більше не нависну,
Ні слова більше не скажу.

Так, я чекаю трішки ще,
Так, та куди нам поспішати,
Так, я зрозуміти можу все  -
лиш побажаю Вам мене не прозівати...

No comments:

Post a Comment

What do you think about this? ;)

UA-61229889-1